Ella

19 juli 2018 - Ella, Sri Lanka

Vanmorgen ging de wekker al om 5 uur! En dat noemen ze vakantie! Maar we gingen naar een nationalpark Horton Plains. Bij World's End zou je de zon kunnen zien opkomen, vandaar het vroege tijdstip. Het begon langzaam aan wat lichter te worden, maar het was erg mistig. Het was ca. een uur rijden. Daar aangekomen regende het ook nog en de mist was heel dicht. Door het park moesten we lopen, het was rotsig en we moesten klimmen en dalen. Het was erg mooi, maar ook zwaar. Het uitzicht en de zonsopgang was niet te zien vanwege de mist, maar wel een erg mooie waterval gezien. Helemaal op het einde stak er opeens een hert het voetpad over, met daarachter ook nog het mannetje. Geweldig!
Bij terugkomst moesten we snel onze spullen pakken en zouden we met de trein naar Ella gaan. Maar ook in Sri Lanka hebben ze soms problemen op het spoor.......de trein reed niet meer vandaag, want er was iets met het spoor! Dan maar gewoon met de auto naar Ella. Hier een hotel met prachtig uitzicht.

1. Arda:
    19 juli 2018
    Wat jammer de mist maar de herten maken dan veel goed.
    De beentjes vanavond hoog na de klimpartijen van vandaag?
  2. Willy:
    19 juli 2018
    Mooie verhalen en foto's. Leuk om jullie zo te volgen. Geniet er nog maar van. Wat goed Claudia dat je ook nog aan een regencape hebt gedacht!
  3. Claudia:
    We hadden gelezen dat het daar boven koud en nat kon zijn, maar het viel wel tegen hoor. Het was maar zo'n 15°. Maar gelukkig maakte de wandeling en de omgeving veel goed.