Tangalle

23 juli 2018 - Tangalle, Sri Lanka

Gisteren aangekomen op ons laatste plekje, een cabana vlak aan het strand van Tangalle. We horen de oceaan denderen. Hier staat echt een enorme stroming. Maurice en de kinderen merkten dat al snel. Maar voordat we hier aankwamen zijn we nog eerst naar een olifantenopvang geweest. Hier vangen ze jonge olifanten op die gewond zijn of wees. Ze krijgen hier eten en worden voorbereid om terug te gaan naar de reservaten. Toch blijven ze hier tot ze 5 jaar zijn. Erg leuk om te zien. Daarna reden we verder. Nog een laatste lunch met Wasa, want als hij ons heeft afgezet zit het er voor hem op. Hij was een goede en leuke gids!
Aangekomen bij de cabana's hebben we dus heerlijk aan het strand gelegen. Het is flink warm hier!

1. Arda:
    23 juli 2018
    Een hele reis voordat het relaxen kan beginnen.
    Even helemaal niets.
    Een goed vooruitzicht aan het strand!
  2. Oom Herman:
    23 juli 2018
    Wat een prachtige omgeving, je zou daar het liefst willen gaan wonen, denk ik.
    Fijn dat alles goed verloopt. Je mailt ons dat je na de laatste lunch bent afgezet door Wasa. Dat vind ik dus minder leuk. Heb je hiervan nog aangifte gedaan bij de politie?
  3. Claudia:
    23 juli 2018
    Hahaha, Wasa was onze gids de afgelopen 2 weken. We hebben erg leuke tijd met hem gehad en hij heeft ons veel van zijn prachtige eiland laten zien. Dus geen reden om naar de politie te gaan. 😂😂