Sigiriya

13 juli 2018 - Giritale Wewa, Sri Lanka

13 juli. Gisteren hebben we nog een rondvaart gemaakt over de Dutch canals. We kwamen weer langs de vismarkt. Bijzondere dieren gezien, verschillende vogels, vleermuizen, een varaan en apen. Vandaag vertrokken we van Negombo en zijn richting Giritale gegaan. Onderweg verschillende landschappen gezien en vooral veel palmbomen. Na een paar uur rijden, met leuke stops voor koffie en lunch, kwamen we bij de leeuwenrots aan, in Sigiriya. Indrukwekkend hoog en die moesten wij beklimmen. En als iemand weet van mijn hoogtevrees, dan snap je wel dat ik dat met lood in de schoenen zou gaan doen. Het waren wel allemaal trappen langs die rots, maar van steen en een groot deel zonder leuning! De rots is zo'n 200 meter hoog! Maud en ik zijn niet helemaal bovenop geweest, Cas en Maurice wel. Daarna bracht Wasa ons naar het nieuwe hotel. We kwamen langs een natuurpark waar we morgen naar toe gaan. We zouden onderweg olifanten tegen kunnen komen......vrijdag de 13e is onze geluksdag! Er liep gewoon een olifant langs!!

1. Ingrid:
    13 juli 2018
    Dat is genieten!
  2. Arda:
    14 juli 2018
    Jullie hebben een gevarieerd programma.
    Goed dat je een stuk de leeuwenrots bent op gegaan.
    Geniet morgen in het natuurpark.
    Groetjes.
  3. Claudia: