Op weg naar Sri Lanka

11 juli 2018 - Negombo, Sri Lanka

Dinsdagochtend 10 juli, al vroeg op pad richting het vliegveld Duuseldorf. Het regende iets en zo warm als de afgelopen weken was het ook niet meer.
Om 11.30 uur vertrok ons vliegtuig naar Abu Dhabi, een vlucht van 6,5 uur. Je kletst wat, probeert te lezen, kijkt een filmpje en luistert muziek, af en toe valt een oog dicht. En net als je denkt dat je niet meer weet hoe je moet zitten, wordt de landing ingezet. We hebben een snelle overstap van 1,5 uur. Wat warm is het daar in die woestijn! Wel mooi al die verschillende nationaliteiten en kledingstijlen. Snel naar het volgende vliegtuig voor een vlucht van 4,5 uur. Dit keer veel turbulentie, we zijn flink door elkaar geschud. Midden in de nacht arriveren we in Colombo, waar onze gids ons al opwacht. Hier een hele andere warmte, vochtig en met regen! Een half uurtje rijden naar het hotel en eindelijk kunnen slapen. En hier zit ik nu na een paar uurtjes slaap het eerste stukje te schrijven, bij het gezellig gekletter van weer een regenbui.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Arda:
    11 juli 2018
    Het blijft bijzonder om na een paar uur vliegen uit het vliegtuig te stappen in een heel ander deel van de wereld met een ander klimaat en andere cultuur voor nieuwe herinneringen.
    Geniet ervan!
  2. Claudia:
    11 juli 2018
    Fijn dat jullie er zijn.Leuk stukje om te lezen.Heel veel plezier.